Forum Forum Komputerowe Strona Główna Forum Komputerowe
Wszystko o Komputerach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapowiedzi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Komputerowe Strona Główna -> GRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DarkLord
Administrator



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Darkness

PostWysłany: Pon 19:52, 30 Kwi 2007    Temat postu: Zapowiedzi

mpire Earth III

Data Premiery:
Świat: 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
Tryb gry: single / multiplayer
Wymagania wiekowe: 12+

Empire Earth III to kolejna część popularnej serii strategii czasu rzeczywistego. Produkcja opracowana została przez firmę Mad Doc Software, która na swoim koncie ma też jej poprzednią odsłonę. W dalszym ciągu mamy do czynienia z grą typu RTS, ale jest ona o wiele bardziej dynamiczna niż pozostałe części serii.

Rozgrywka toczy się na dwóch poziomach reprezentowanych przez oddzielne mapy: strategiczną, z widokiem całego globu ziemskiego, na której podejmujemy decyzje w sprawie całej naszej cywilizacji oraz bardziej szczegółową, przedstawiającą wycinek terenu wraz ze znajdującymi się na nim jednostkami i budynkami. To na tym widoku spędzamy większość czasu gry – stawiamy budynki, które pozwalają nam między innymi na produkcję nowych jednostek bojowych. Zajmujemy się także zbiorem surowców niezbędnych do rozwoju cywilizacji. Również na tej mapie prowadzimy walki z naszymi wrogami, najeżdżamy ich miasta, a także bronimy się przed wrażą ofensywą.

Empire Earth III, podobnie jak poprzednie części cyklu, pozwala nam pokierować losami całej cywilizacji od stadium prymitywnych wspólnot zbieracko-łowieckich począwszy, a na posługującej się wymyślną, futurystyczną bronią oraz cudami techniki społeczności przyszłości skończywszy. Rozgrywka odbywa się w trybie ciągłym – to znaczy, że raz zdobyte wynalazki będą dostępne dla całej cywilizacji do końca rozgrywki. Nie trzeba zatem przy każdej misji od nowa rozwijać drzewa technologii, co ma miejsce w wielu innych tego typu produkcjach.

Poszczególne misje tworzą wątek główny, a nowe zadania dochodzą wraz z rozwojem sytuacji. Niektóre z nich trzeba wykonać, podczas gdy podjęcie się innych jest fakultatywne. Na przykład kiedy na początku gry natkniemy się na jedno z lokalnych plemion, zostaniemy poproszeni o odbicie porwanej córki wodza. Jeżeli nam się to uda, zyskamy sobie sojuszników. Twórcy odeszli też nieco od historycznych realiów na rzecz rozbudowanej i bardziej emocjonującej rozgrywki. Zamiast różnych narodowości, którymi można dowodzić, developerzy z Mad Doc Software opracowali trzy nacje – Zachód, Środkowy Wschód i Daleki Wschód. Każda z nich posiada własne jednostki i innych bohaterów. Różnią się też architekturą wnoszonych przez nie budowli.

Colin McRae: DIRT

Data Premiery:
Świat: czerwiec 2007
Polska: czerwiec 2007
Tryb gry: single / multiplayer
Tryb multiplayer: LAN / Internet
Wymagania wiekowe: 12+

DIRT: Colin McRae Off-Road jest de facto kolejną odsłoną bestsellerowej rajdowej serii, zapoczątkowanej w 1998 roku i firmowanej przez słynnego szkockiego kierowcę. Tym razem jednak developerzy z Codemasters Software zdecydowali się na rezygnację z tradycyjnego nazewnictwa (tj. Colin McRae Rally), aby podkreślić nową jakość rozgrywki, traktującej teraz wyłącznie o jeżdżeniu po bezdrożach w błocie, kurzu etc.

Jak zwykle mamy okazję uczestniczyć w klasycznym pokonywaniu odcinków specjalnych, aczkolwiek oprócz tego możemy wziąć udział w szeregu innych konkurencji. Przykładowo nie ma problemu z przystąpieniem do zawodów rallycrossowych lub wyścigów górskich (m.in. popularna trasa Pikes Peak International Hill Climb w stanie Kolorado o długości 20 km i 156 zakrętach). Ponadto zaimplementowano pustynną rywalizację, przypominającą nieco Rajd Dakar.

W zależności od wybranego trybu zabawy mamy do dyspozycji różne pojazdy - samochody klasyczne oraz nowoczesne, z napędem na dwa (przednia albo tylna oś) lub cztery koła. Standardowo postarano się o odpowiednie licencje, a zatem wśród dostępnych wozów oglądamy np. realistycznie odwzorowany model Mitsubishi Lancer Evolution IX. Wszystkie czterokołowce ulegają rzecz jasna uszkodzeniom, a także pokrywają się brudem wraz z upływem czasu.

Twórcy zadbali ponadto o wysoce interaktywne środowisko, więc przykładowo wbijając się w przydrożną stertę kamieni roznosimy jej elementy na cztery wiatry. Naturalnie oprócz rozgrywki single player wprowadzono opcję multiplayer, w ramach której szczególnie efektownie prezentują się zmagania wieloosobowe za pośrednictwem połączenia internetowego.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angma

Kategoria: gry MMO cRPG
Data Premiery:
Świat: 24 kwietnia 2007
Polska: 24 kwietnia 2007
Tryb gry: massive online multiplayer
Tryb multiplayer: Internet
Wymagania wiekowe: 12+

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar to pierwsza gra z gatunku MMORPG, której akcja osadzona została w świecie słynnej trylogii J.R.R. Tolkiena. Fabuła gry bezpośrednio nawiązuje do tej, jaką znamy z Władcy Pierścieni, oczywiście została ona odpowiednio przystosowana na potrzeby gry, tak, aby umożliwić jednoczesną, a zarazem ciekawą, zabawę wielu osób równocześnie.

Głównym zadaniem gracza w The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar jest walka z siłami zła, czyli ze znajdującymi się na usługach Saurona oddziałami paskudnych orków i innych nie mniej niebezpiecznych bestii. Podczas rozgrywki czeka nas mnóstwo walki, rozmów z innymi uczestnikami zabawy czy bohaterami niezależnymi, kolekcjonowanie ekwipunku a także zbieranie punktów doświadczenia, które pozwolą na rozwój umiejętności prowadzonego herosa.

Całość wykonana została z zastosowaniem w pełni trójwymiarowej oprawy graficznej, dzięki czemu autorom gry udało się wykreować piękny, pełen szczegółów świat Śródziemia.

* Kilka grywalnych ras do wyboru, takich jak: Elfy, Ludzie, Hobbici i Krasnale.
* Wiele, bardzo różnorodnych i niejednokrotnie całkowicie odmiennych ścieżek rozwoju własnego bohatera. Możemy na przykład wcielić się w rolę wielkiego, walecznego wojownika lub też wieść spokojne życie zbierając surowce i tworząc przedmioty.
* Rozbudowany system tworzenia własnej postaci pozwalający na bardzo dużą ingerencję w wygląd własnego bohatera.

Pirates of the Caribbean Online

Kategoria: gry MMO cRPG

Data Premiery:
Świat: czerwiec 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
Tryb gry: massive online multiplayer
Tryb multiplayer: Internet
Wymagania wiekowe: 12+

Gra z gatunku MMOcRPG przygotowana przez firmę Disney, jako swego rodzaju dopełnienie znakomitych filmów fabularnych z serii Piraci z Karaibów z Johnnym Deppem (Jack Sparrow) i Orlando Bloomem (Will Turner) w rolach głównych. Akcja programu osadzona została na Karaibach, w czasach gdy panowali tam wszelakiego rodzaju piraci i bukanierzy. Każdy fan niezapomnianych obrazów kinowych bądź też tej niezwykle interesującej epoki, może stworzyć w Pirates of the Caribbean Online swojego własnego bohatera-korsarza, a następnie wyruszyć z nim na podbój wirtualnego świata. Oczywiście autorzy przygotowali w tym celu specjalne narzędzia pozwalające na sporządzenie dokładnie takiej postaci jaką sobie wymarzyliśmy. Można zmieniać poszczególne elementy ciała bohatera, kolor skóry, rysy twarzy, jak i ubranie, tatuaże, blizny czy w końcu imię. Prawdziwy wilk morski jest niczym bez swego szybkiego i uzbrojonego po zęby okrętu, dlatego też w tytule tym nie zapomniano o tym istotnym elemencie. Już na początku zabawy gracz musi zbudować lub po prostu kupić okręt, następnie wyposażyć go wedle własnego uznania oraz zwerbować odpowiednią załogę. Rzecz jasna z czasem w nasze łapy trafiają lepsze jednostki, działa i inne wyposażenie.

Poza eksploracją trójwymiarowego, wirtualnego świata gry, autorzy przygotowali dla nas całą gamę misji, które umiejscowiono zarówno na morzu jak i na lądzie. Poszukiwania legendarnych skarbów, czy antycznych artefaktów zlokalizowanych na zapomnianych przez Boga wyspach, pełnych najwymyślniejszych pułapek, to nasz chleb powszedni. Tak samo zresztą jak plądrowanie napotkanych statków kupieckich, czy walka ze zwaśnionymi piratami lub okrętami należącymi do flot państw kolonizujących nowy świat. Do dyspozycji grających oddano całą gamę broni jakich można używać oraz zdolności, które można rozwinąć do mistrzostwa (m.in. władanie bronią białą, granie w karty czy umiejętność odnajdywania skarbów). Ciekawostką jest fakt występowania magii Voodoo. Gdy posiądziemy wiedzę z tego zakresu, będziemy w stanie używać zaklęć leczących, szybciej się przemieszczać, rzucać klątwy na nieprzyjaciół, a także ułatwiać sobie życie, korzystając z innych, przydatnych czarów.

Pirates of the Caribbean Online, podobnie jak inne tytuły z tego gatunku, pozwala na łączenie się graczy w zorganizowane organizacje i współdziałanie. W tym przypadku mowa tu nie tylko o zakładaniu gildii, ale również o wspólnym formowaniu załogi okrętu. Nic nie stoi też na przeszkodzie aby handlować z innymi zdobytym łupem bądź znalezionymi artefaktami.

Warto również odnotować, iż twórcy zaimplementowali do programu szereg mini-gier, jak: poker, blackjack i dart, które mają urozmaicić nasze pirackie życie. Co jakiś czas organizowane są specjalne turnieje przy ich pomocy, w których można zgarnąć atrakcyjne nagrody.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Komputerowe Strona Główna -> GRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin